"Tą decyzją TVP zakończyła wypełnianie misji"


Telewizja Polska wraz z zaprzestaniem produkcji i emisji programu "Laboratorium" zakończyła wypełnianie misji edukacyjnej - uznało ponad 150 przedstawicieli polskiego świata nauki. Wystosowali oni w tej sprawie list otwarty m.in. do liderów czterech największych partii politycznych w Polsce.

Polskie Radio ma pieniądze tylko na pół roku


Według szacunków władz Polskiego Radia około lipca br. rozgłośnia może zostać bez pieniędzy na wypłaty i emisję programu.

"Na tropie" w TVP 1 gromadzi 900 tys. widzów


Magazyn śledczy "Na tropie" w TVP 1 po czterech odcinkach przyciąga średnio 900 tys. widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Berlusconi chce kontrolować telewizję internetową


Włoski premier i magnat medialny Silvio Berlusconi chce wprowadzić państwowe koncesje dla telewizji internetowych.

PiS będzie stroną procesu ITI kontra J. Kaczyński


PiS pozostanie stroną procesu, który ITI wytoczyła Jarosławowi Kaczyńskiemu za jego wypowiedzi o przeznaczeniu przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu Legii (klub należy do holdingu ITI). Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił sprzeciw ITI wobec udziału PiS w procesie.

Agora odnotowała zysk, ale przychody spadają


W ubiegłym roku Agorze SA udało się zwiększyć zysk, choć jej przychody spadły.

Redukcja zatrudnienia w Time Inc.


Time Inc., prasowe ramię koncernu Time Warner, zapowiada zmniejszenie zatrudnienia o 6 procent.

Posłanka PO wygrała proces z "Rzeczpospolitą"


Posłanka PO Lidia Staroń poinformowała, że wygrała proces z "Rzeczpospolitą". We wrześniu 2008 r. dziennik napisał, że posłanka wzbogaciła się dzięki noweli prawa spółdzielczego, nad którą pracowała.

Dziennikarska wojna po wyroku w głośnej aferze


Anna Marszałek i Bertold Kittel chcą pozwać Radę Etyki Mediów za naruszenie ich dóbr osobistych, bo ta stwierdziła, że z ich powodu "doszło do kolejnej kompromitacji dziennikarstwa śledczego".

Akcja ministerstwa sprawiedliwości


Pod hasłem "Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc" agencja Kofeina realizuje kampanię społeczną dla Ministerstwa Sprawiedliwości.

Brytyjskie programy coraz popularniejsze za granicą


Brytyjskie telewizje eksportują coraz więcej swoich produkcji za granicę – wynika z dorocznego raportu UK TV Exports Survey.

Zmiany w "Wiadomościach", dziękują reporterowi


Do zespołu "Wiadomości" TVP 1 dołączyła Katarzyna Senyk. Redakcja rozstała się z reporterem Michałem Traczem.

Canal+ ma propozycję dla osób niesłyszących


Od stycznia 2010 roku w Canal+ do wszystkich polskich premier filmowych będą opracowywane napisy dla osób niesłyszących.

Właściciel "Przekroju" szuka wydawcy


Wydawnictwo "Przekrój", do którego należą tygodnik "Przekrój" i miesięcznik "Sukces", chce stworzyć w ramach struktury stanowisko wydawcy.

Axel Springer Polska uruchomił serwis Autofun.pl


Ruszył serwis motoryzacyjny Autofun.pl, przejęty w sierpniu br. przez Axel Springer Polska od czeskiej firmy Anima Publishers.

Rzeczpospolita Online ma nowego szefa


Piotr Kropiński ma zostać nowym dyrektorem serwisu internetowego "Rzeczpospolitej" (Presspublica) - nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".

Sondaż: telewizja kłamie? Polacy tak nie sądzą


Największym zaufaniem Polaków cieszą się telewizje – wynika z sondażu przeprowadzonego przez CBOS.

TVN24 i Onet.pl najbardziej opiniotwórcze


TVN24 nieodmiennie jest najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną. Portal Onet.pl jest internetowym liderem w tej dziedzinie, wyprzedzając tvn24.pl - takie wyniki przynosi badanie Instytutu Monitorowania mediów, przeprowadzone w marcu 2010 roku.

Zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF


Grupa RMF podnosi od 1 marca br. ceny reklam w RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic.

Obawy TVP; niektóre kanały zostały zakodowane


Telewizja Polska zdecydowała się ponownie zakodować niektóre swoje kanały na satelicie, które w połowie września br. na potrzeby własnej platformy satelitarnej odkodowała.

znalezionych: 1195, strona 4 z 60
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  -  >>>