TVP 1 koryguje ramówkę


W środku sezonu Program 1 Telewizji Polskiej wprowadza zmiany w ramówce. Wcześniej zrobił to Program 2.

Wczoraj rozpoczęło nadawanie Radio Wawa Toruń. To trzecia rozgłośnia tej sieci należącej do ZPR SA. Zarząd TVP dotychczas nie zapoznał się z listem pracowników TVP Info w obronie dyrektora tego kanału, Jacka Snopkiewicza, więc nie może na ten list odpowiedzieć - poinformował w piątek PAP rzecznik TVP Stanisław Wojtera. Wszystkie osoby zatrudnione na etat w zawieszonym miesięczniku ”Amelia” (Marquard Media Polska) otrzymały wypowiedzenia – nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis".



Kierownictwo kanału TVS zdecydowało o zlikwidowaniu redakcji sportowej i usunęło z ramówki codzienny program biznesowy. Dziennikarz "Rzeczpospolitej" Piotr Kubiak, współautor tekstu o tzw. aferze sopockiej, był dobrym znajomym biznesmena, który oskarżył prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego o korupcję. Naczelny "Rz" Paweł Lisicki nie widzi problemu. W maju Canal+ przeprowadzi pierwszą transmisję sportową w technologii trójwymiarowej i pokaże pierwszy film w 3D.

Wydawnictwo K Magazine, wydawca miesięcznika ”K Mag”, uruchomiło wersję testową serwisu internetowego Kmag.pl.

Mariusz Woźniczka jest od wczoraj dyrektorem komunikacji produktów w Grupie Eurozet. To nowe stanowisko w tej grupie. W przyszłym roku Radio Vox FM rozpocznie nadawanie programu w Olsztynie.

Polsat na pięciu antenach relacjonować będzie mistrzostwa Europy w piłce ręcznej mężczyzn, które rozpoczną się we wtorek w Austrii. Tomasz Sianecki odchodzi z "Faktów" TVN. - Chcemy jednak, aby pozostał w firmie - zapewnia rzecznik stacji, Karol Smoląg. Aleksandra Kot i Andrzej Rodzin wygrali program Vivy Polska "Hot or not".



Po połączeniu sieci Radia Plus (Eurozet) i Vox FM (ZPR SA) marka Vox FM nie zniknie z rynku. Jak już informowaliśmy, w wyniku umowy o współpracy między holdingiem Eurozet i należącą do ZPR Grupą Radiową Time powstanie ogólnopolska sieć Radio Plus. Reporterzy Superstacji zaczęli dostawać wypłaty uzależnione nie od liczby dyżurów, a od liczby materiałów wyemitowanych na antenie. Program 2 Telewizji Polskiej wprowadza dziś nową oprawę.

Rośnie sprzedaż "Angory"


W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".

Najwyższy wynik Eski Rock w historii


Udział w rynku Eski Rock wynosi 1,1 proc. To najlepszy wynik tej sieci od czasu rozpoczęcia nadawania w obecnym kształcie, co nastąpiło ponad rok temu.

Krasowski pracuje nad nową odsłoną "Europy"


Robert Krasowski, były redaktor naczelny "Dziennika", pracuje nad projektem nowego miesięcznika pod tytułem "Europa".

Martyna Wojciechowska twarzą kampanii PZU


Grupa PZU rozpoczyna kampanię edukacyjną "Życie na 100 procent". Kampania ma zachęcić Polaków do zarządzania pieniędzmi, zwrócić ich uwagę na potrzebę długoterminowego oszczędzania, inwestowania i ochrony w postaci ubezpieczeń.

Kultowy program telewizyjny kończy dziś 5 lat


25 stycznia 2005 roku na antenie TVN24 po raz pierwszy zagościł program "Szkło kontaktowe". Ta forma traktowania polityki i polityków z przymrużeniem oka, w ciągu pięciu lat, zdobyła rzeszę oddanych fanów. "Szkło" jest wszędzie - zawsze wychwyci każdą głupotę rządzących, lapsus, wpadkę, podsłucha i podejrzy kulisy sejmowych korytarzy. Dziś kultowy program obchodzi swe piąte urodziny. W specjalnym wywiadzie dla Onet.pl Tomasz Sianecki zdradza kulisy kultowego programu.

Czytelnicy pomogą "Tygodnikowi Powszechnemu"?


Wydawca "Tygodnika Powszechnego" znów prosi o pomoc. Ks. Adam Boniecki, redaktor naczelny pisma, zamieścił prośbę o wpłaty na rzecz Fundacji Tygodnika Powszechnego, która jest mniejszościowym udziałowcem spółki wydającej tytuł (większościowy pakiet posiada Grupa ITI).

"Newsweek" wystawiony na sprzedaż


Amerykański tygodnik "Newsweek" może zostać sprzedany w ciągu najbliższych miesięcy. Wczoraj właściciel poinformował o planach sprzedaży pisma amerykańską redakcję.

Kanały ITI Neovision mogą trafić do kablówek


ITI Neovision, operator platformy satelitarnej N, szykuje pakiet kanałów dla sieci kablowych.

Nowy tytuł wydawnictwa Presscom


Na rynku pojawił się miesięcznik specjalistyczny "Kadry i Płace w Administracji" (Presscom).

Coraz gorsza sytuacja na dziennikarskim rynku pracy


Sytuacja na rynku pracy dla dziennikarzy w ciągu ostatnich miesięcy stała się dramatyczna, a będzie jeszcze gorzej. Do takiego przekonania doszli uczestnicy wczorajszej debaty "Czy wszyscy dziennikarze skończą pod pośredniakiem?".

"Pytanie na śniadanie" ma więcej widzów


Zmiana pory nadawania przez TVP 2 "Pytania na śniadanie" poprawiła wyniki programu – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

TVP: nie chcemy się wpraszać


Czy Telewizja Polska jako jedyna stacja telewizyjna nie pokaże swoim widzom debaty Sikorski-Komorowski? W rozmowie z dziennikarzami "Wprost" rzecznik TVP mówi jasno: - Nie chcemy się wpraszać.

"Dziennik Wschodni" funduje czytelnikom mieszkanie


448 tys. zł wynosi pula nagród w loterii "Apartament za czytanie", która 4 grudnia br. rozpocznie się na łamach ”Dziennika Wschodniego” (Media Regionalne).

Niekonwencjonalne przeprosiny "Super Expressu"


"Super Express" (Murator SA) zamieścił wczoraj nakazane przez sąd przeprosiny. Co prawda zajmują one połowę strony, ale ich treść to zaledwie jedna linijka drobnego druku.

Ministerstwo Sprawiedliwości wyda pismo dla prawników


W pierwszych miesiącach przyszłego roku ukaże się branżowy kwartalnik informacyjny Ministerstwa Sprawiedliwości ”Na wokandzie”.

Nowy prezenter TVP 1


Marcin Mańka dołączy do grona prezenterów redakcji oprawy i promocji TVP 1.

Podrożeją tygodniki Grupy Wydawniczej Słowo


O 30 groszy podrożeją od nowego roku trzy tygodniki lokalne wydawane na Lubelszczyźnie przez Grupę Wydawniczą Słowo z Białej Podlaskiej.

Program Wildsteina zostanie na antenie. Na próbę


Program Bronisława Wildsteina zostaje w TVP 1. Antena zamówiła kolejne cztery odcinki - na próbę.

Będzie spór związków z wydawcą "Rzeczpospolitej"?


Zarządowi Presspubliki nie udało się osiągnąć porozumienia ze związkami zawodowymi w sprawie obniżek płac. Zamiast powrotu do pensji sprzed roku, zarząd zamierza wprowadzić roczne premie uzależnione od wyników spółki.

Coca-Cola odcina się od klipu Wojewódzkiego i Figurskiego


Eska Rock (ZPR SA) usunęła logo Coca-Coli Zero z klipu zamieszczonego na stronie stacji, w którym Kuba Wojewódzki i Michał Figurski rapują: "Jarek po trupach do celu". Stacja nie zamierza jednak wyciągać żadnych konsekwencji wobec autorów nagrania.