Miasto Muzyki dostępne przez komórkę dzięki Gaga


14 stacji Miasta Muzyki znalazło się na testowej wersji platformy Gaga, która umożliwia dostęp do rozgłośni przez telefony komórkowe.

Ponad 5 mln zł wyda Edipresse Polska SA na kampanię relaunchową dwutygodnika "Viva!". Główne zmiany mają polegać na odświeżeniu czterech działów i wprowadzeniu nowej makiety pisma. Anna Mucha została jurorką piątej edycji programu rozrywkowego TVN pt. "You Can Dance – Po prostu tańcz". Agencja Ambasada Brand Communications przygotowała spot wizerunkowy pt. "Żółty. Cała Polska świętuje 20. urodziny RMF FM".



Niedzielny pogrzeb pary prezydenckiej, Lecha i Marii Kaczyńskich, oglądało w telewizji prawie 9 mln osób. W styczniu przyszłego roku reality show ”Big Brother” zniknie z brytyjskiej telewizji. - Czy odbędzie się "Lato z radiem"? – zaproszenie na taką konferencję prasową wysłało w piątek Polskie Radio. Prezes Jarosław Hasiński na lewo i prawo opowiada o problemach spółki.

Wydawnictwo Bauer zawiesiło wydawanie miesięcznika ”Next. Magazyn Komputerowy”. Nie ukaże się już numer wrześniowy.

Nie milkną protesty przeciwko postawieniu prokuratorskich zarzutów Krzysztofowi Skórzyńskiemu z TVN 24 i Mariuszowi Gierszewskiemu z Radia Zet za upublicznienie informacji ze śledztwa - a tymczasem inny dziennikarz jest już za to samo sądzony. Dzisiaj stacje telewizyjne ruszają z pełnymi blokami reklamowymi.

UPC Polska poszerzyła zasięg usługi wideo na żądanie o Trójmiasto, Rumię i Stargard Gdański. Pasaż handlowy Sklepy.Gratka.pl, należący do Grupy Wydawniczej Polskapresse, oraz porównywarka cen Nokaut.pl rozpoczęły współpracę. W marcu koszt dotarcia do widzów Polsatu z grupy komercyjnej będzie o 17 proc. wyższy niż rok temu.



Po raz pierwszy w historii badania Net Track, prowadzonego od 2001 roku, kolejny wynik penetracji Internetu nie wzrósł, a nawet minimalnie spadł w stosunku do poprzedniego pomiaru. W okresie lipiec - wrzesień br. z Internetu korzystało 49,4 proc. całej populacji. 2,4 tys. pączków w 24 miejscach w Polsce rozda dziś słuchaczom Radio Zet w ramach w obywatelskiej ”akcji pączkowej” organizowanej z okazji Tłustego Czwartku. Canal+ Cyfrowy uruchomi w połowie marca testowy przekaz Canal+ Sport 3.

Radio Zet najwięcej traci, RMF najwięcej zyskuje


Spośród stacji ogólnopolskich największy wzrost słuchalności zanotował RMF FM, a najwięcej straciło Radio Zet – wynika z najnowszych badań Radio Track, realizowanych przez MillwardBrown SMG/KRC.

"Fakty" bliskie wyprzedzenia "Wiadomości"


Po 28 dniach października średnia widownia "Faktów" TVN jest większa, niż "Wiadomości" TVP 1 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

"Newsweek" będzie teraz bardziej amerykański


W poniedziałek tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukaże się w nowym layoucie. Zmiany graficzne nawiązują do wyglądu stron amerykańskiego "Newsweeka".

Nowy dyr. wydawniczy w Wydawnictwie "Przekrój"


Sławomir Mokrzycki będzie od lipca dyrektorem wydawniczym w Wydawnictwie "Przekrój" (właściciel "Przekroju" i "Sukcesu").

"Rzeczpospolita" ze słownikami na płytach


Od wtorku w "Rzeczpospolitej" (Presspublica) ukazywać się będzie seria słowników na płytach CD.

Coraz gorsza sytuacja na dziennikarskim rynku pracy


Sytuacja na rynku pracy dla dziennikarzy w ciągu ostatnich miesięcy stała się dramatyczna, a będzie jeszcze gorzej. Do takiego przekonania doszli uczestnicy wczorajszej debaty "Czy wszyscy dziennikarze skończą pod pośredniakiem?".

"Nowe Książki" mają 60 lat


"Nowe książki" - jedno z najstarszych polskich pism krytycznoliterackich - obchodzą właśnie jubileusz 60-lecia. Wydawany nieprzerwanie od 1949 roku miesięcznik może się odwołać do tradycji sięgającej 1901 roku.

Zamach w Kabulu; "zabiliśmy kilku żołnierzy"


W samobójczym zamachu w Kabulu przed siedzibą sił NATO zginęło trzech Afgańczyków, a rannych mogło zostać nawet 70 osób - podała agencja Associated Press, powołując się na afgańskie władze.

Brukowiec szpiegował niemieckich polityków


Czołowi niemieccy politycy byli śledzeni na zlecenie bulwarowego pisma "Bunte" – ujawnił tygodnik ”Stern”.

Rośnie sprzedaż "Angory"


W segmencie tygodników opinii w pierwszym kwartale br. tylko "Newsweek Polska" poprawił sprzedaż wobec tego okresu ub.r. W grupie tygodników z przedrukami lepiej sprzedawał się "Tygodnik Angora", a wśród tygodników katolickich - "Gość Niedzielny" i "Tygodnik Powszechny".

RMF FM rozstało się z Robertem Janowskim


RMF FM z dnia na dzień zakończyło współpracę z Robertem Janowskim. Nowym prowadzącym audycję ”Wasza muzyka” (w każdą sobotę od godziny 15) został Tomasz Brehl, dziennikarz RMF FM.

Kolejny protest dziennikarzy Polskiego Radia


Kilkudziesięciu dziennikarzy protestuje przeciwko odwołaniu Andrzeja Rybałta ze stanowiska dyrektora Polskiego Radia dla Zagranicy.

Polacy oglądali więcej telewizji w wakacje


Przez 3 godziny, 17 minut i 49 sekund średnio dziennie oglądali Polacy telewizję w lipcu i sierpniu. To o 3 minuty i 21 sekund więcej, niż rok temu, ale największe stacje widzów straciły.

Proces o nielegalne zamieszczanie artykułów w internecie


17 grudnia przed Sądem Okręgowym w Białymstoku rozpocznie się proces z powództwa INFOR Biznes o zasądzenie spółce odszkodowania od firmy, której zarzuca nielegalne zamieszczanie w internecie jej artykułów prasowych.

Reklamy znikają z E! Entertainment


At Media zawiesiły sprzedaż reklam w kanale E! Entertainment. - Sprzedaż została zawieszona do odwołania - informuje Anna Boniecka, channel account executive w At Media.

Morderczyni poprowadzi popularny talk-show


Szwedzkie radio zaprosiło do prowadzenia swojego popularnego programu kobietę skazaną za podwójne zabójstwo - informuje serwis lenta.ru.

Bank Pekao SA wspomoże TVP


Telewizja Polska pożyczy od Banku Pekao SA 100 mln zł na finansowanie bieżącej działalności. Będzie ją to kosztowało 13,48 mln zł brutto.

Nowa oprawa graficzna "Superstacji"


Superstacja szykuje się do zmiany oprawy graficznej i zamierza powiększyć zespół.

"Gęsta" atmosfera w Trójce. Mann zdecydował


"Rzeczpospolita": "Nie ma mowy o rozstaniu z panem Wojciechem. Szanuję jego prawo do własnych poglądów" - mówi dyrektor Trójki Jacek Sobala. Również sam Wojciech Mann, który wczoraj w wywiadzie dla "Newsweeka" mocno skrytykował kierownictwo radia, nie zamierza opuszczać rozgłośni.

Współpracownik Biełsat TV trafi na 10 dni do aresztu


Na 10 dni aresztu sąd w Mińsku skazał wczoraj Iwana Szulha, dziennikarza pracującego na Białorusi dla Biełsat TV. Odpowiadał on z paragrafu białoruskiego kodeksu karnego za drobne chuligaństwo.